Coronavirus

MAATREGELEN M.B.T. HET CORONAVIRUS

Het coronavirus leidt tot veel vragen, ook over de gevolgen voor klanten van Keukenwereld XXL. Op deze pagina lichten wij de genomen maatregelen binnen onze organisatie toe en stellen we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ook beantwoorden we de meest gestelde vragen. Wij proberen de informatie op deze pagina zo actueel mogelijk te houden.

 

[woensdag 15 april 2020]

Introductie persoonlijke afspraken

Om onze klanten zo goed en veilig mogelijk te helpen, stellen wij de showroom exclusief voor hen open tijdens een persoonlijke afspraak. Een persoonlijke afspraak verplicht u tot niets, maar geeft u wel de mogelijkheid om in alle rust uw keuken samen te stellen. Gecombineerd met alle andere getroffen voorzorgsmaatregelen maken we op deze wijze de kans op besmetting zo klein mogelijk. Via de online afspraakplanner maakt u eenvoudig een afspraak.

 

[woensdag 1 april 2020]

LEVERING KEUKEN

Gezien de impact van het coronavirus in Nederland en omliggende landen kunnen de omstandigheden per moment veranderen. Zodoende achten wij de kans reëel aanwezig dat door de snel veranderende omstandigheden wij de levering en plaatsing van uw keuken op termijn niet kunnen doen zoals afgesproken. Deze onzekerheid geldt met name voor leveringen en plaatsingen over 4 weken en daarna.

Het niet kunnen leveren of plaatsen van uw keuken kan komen door diverse redenen: overheidsmaatregelen, leveringsproblemen van (onderdelen) van keukens of door grootschalige ziekte onder onze medewerkers. Als dit zich voordoet, doen wij er alles aan om de overlast hiervan tot een minimum te beperken. Uiteraard nemen we contact met u op zodra levering en plaatsing van uw keuken niet mogelijk is zoals afgesproken.

Let op: voordat u uw oude keuken verwijderd dient u eerst contact op te nemen met ons om te controleren of de levering en plaatsing wel door kan gaan!

 

[dinsdag 24 maart 2020]

GENOMEN MAATREGELEN

In principe volgen wij de adviezen en richtlijnen die namens de rijksoverheid worden uitgevaardigd. Concreet houdt dit voor Keukenwereld XXL het volgende in.

Showoombezoek

  • Mocht u gezondheidsklachten hebben, bezoek onze showroom dan niet. Dit geldt ook bij milde verkoudheidsklachten (neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts).
  • Heeft u geen klachten? Dan bent u bent van harte welkom in onze showroom. Wij ontvangen u zonder handen schudden, desgewenst wel met een elleboog- of voetbegroeting.
  • Onze showrooms worden vaker schoongemaakt en gedesinfecteerd. Voor de spreekruimtes waar u met een adviseur zit geldt dit na iedere afspraak.
  • De onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen wordt nagestreefd. Aangezien onze showrooms ruim zijn opgezet geeft dit geen problemen.

Levering keuken

  • Onze chauffeur checkt bij aankomst of er zieken in uw woning aanwezig zijn. Mocht dit het geval zijn dan nemen wij de keuken e.d. terug of we zetten de producten (in overleg) bij uw voordeur neer.
  • De onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen wordt zover mogelijk nagestreefd.

Montage van keuken

  • Er wordt contact opgenomen met alle klanten waar in de komende werkdagen een keuken zal worden geplaatst. Mochten er zieken aanwezig zijn in de woning dan wordt de montage verplaatst naar een latere datum.
  • Mochten er tijdens de montagewerkzaamheden gezondheidsklachten optreden die gerelateerd zijn aan griep / het coronavirus, dan wordt u verzocht om zo snel mogelijk de monteur en/of vestiging te informeren.
  • Onze monteurs dienen te beschikken over een werkruimte waar de onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen kan worden nagestreefd.

Servicewerkzaamheden

  • Gezien de impact van de maatregelen zien we ons helaas genoodzaakt om enkel servicewerkzaamheden uit te voeren die spoed behoeven (indien u niet kunt koelen, koken of spoelen). De andere servicewerkzaamheden worden in onderling overleg opgeschort of op afstand verholpen.
  • Bij servicewerkzaamheden aan huis wordt vooraf contact opgenomen om te checken of er geen zieken in uw woning aanwezig zijn.
  • Mochten er in uw woning personen aanwezig zijn met gezondheidsklachten die gerelateerd zijn aan griep / het coronavirus, dan zullen de servicewerkzaamheden verzet worden naar een later moment.
  • Ook bij servicewerkzaamheden dienen onze monteurs te beschikken over een werkruimte waar de onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen kan worden nagestreefd.

 

Wij begrijpen dat bovenstaande maatregelen kunnen leiden tot hinder voor u. Onze excuses voor dit ongemak.